Adverteren

Close Up News is de meest gelezen onafhankelijke nieuwsbron voor de schrijnwerk- & interieurbouw branche in België.

Het Close Up News magazine verschijnt 4x per jaar in 2 talen (NL en FR) op een oplage van 8.100 exemplaren via gerichte distributie in België.

Doelgroepen

  • Binnenschrijnwerkers
    • Interieurbouwers
    • Keukenbouwers
  • Buitenschrijnwerkers
    • Plaatsers ramen & deuren
    • Plaatsers bijgebouwen
  • Handelaren
    • Keukenhandels
    • Houthandels, importeurs & zagerijen
    • Machinehandelaren voor alu-, hout- & pvc-bewerking
    • Bouwmaterialen- & ijzerwarenhandels
  • Meubelmakers
  • Veranda- & trappenmakers
  • Plaatsers houten vloerbedekking
  • Fabrikanten & toeleveranciers

Advertentiemogelijkheden

Via de kanalen van Close Up News kun je op verschillende manieren in contact komen met ons geëngageerd lezerspubliek.

Op maat van jouw doelstellingen en budget werken we een impactvolle campagne uit op de kanalen naar keuze. Die kan bestaan uit een combinatie van:

  • Partner Content (native advertising)
  • Advertenties
  • Online partnerpagina
  • Banners (online platform & nieuwsbrieven)
  • Premium proposities (insert, cover wrap, fold-out)

Meer weten? De mediakit ontvangen?

Leads genereren, een nieuw product in de markt zetten of meer brand awareness creëren? Neem gerust contact met ons op, wij helpen je graag persoonlijk verder:

Simon Ooghe
+32 50 250 170
simon@oola.be